hola bonitos

och ännu en helg passerad. eller ska jag skriva ännu ett lov?
men det har varit riktigt skön faktiskt, tror inte det kunde blivit så mycket bättre? jo kanske om jag inte hade varit sjuk då.. men annars så tror jag svaret blir nej!:)

igår kväll kom johan också, otroligt kul;) blir alltid en helgalen kväll när han är med!

och som sagt, kvällen rullade på, blev rätt sent innan hela familjen somnat.. och bara jag och storebrorsan var vakna, så vi nördade oss lite vid datan, och så ringde vi Per, som då bor i Spanien:)
så johan var inte det minsta glad när han såg efteråt hur mycket pengar som var kvar;) 
från över hundra kronor, ner till 10, det är illa det;)
men vafan det bjuder han på, dessutom var det ju bra för mig, fick prata lite extra spanska ju med Per;) kanon ju!
men efter en stund telefon pratande, och data nördande, så bestämde sig vi för att sova.

nu idag har vi chillat ute, tog moppen ner till båten, med johan på XD  så höll vi på, fixade och donade hela dagen och skrubbaXD men det blev ju ett fint resultat:)

väl hemma så pluggade jag lite inför mitt prov imorgon...  sen blev det mat, för första gången i år, grillat!
muuuums!

nu ska jag kolla parlamentet, pussen på er!
ciao /jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0