god kväller:)

tjeena, nu har jag ju då kollat på sm finalen då, i hockey. HV71 - Färjestad, och ja grattis då till färjestad. även om jag höll på HV. men jämn match var det verkligen! HV höll ju faktiskt upp riktigt bra sista perioden. bra där!

men i allafall..
idag har jag varit med min älskling, och vi har haft det super mysigt:)
vi var först hos mig, och senare tog vi oss hem till honom:) otroligt bäst, alla stunder med filip<3


älskling, jag vet inte hur jag ska förklara. alltså du är mitt allt, jag älskar dig verkligen.
du gör mig otroligt lycklig! du är det bästa som har hänt mig!
och jo jag har säkert tjatat ur alla ord, men liksom ord, det finns inga ord som ens beskriver hälften av vad jag känner för dig!!!
filip blomkvist<3

Kommentarer
Postat av: felle

alltså sötare finns det ju då inte;o <3

2009-04-08 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0