förlåt..

hej:D
alltså jag är skit glad! idag efter skolan gick jag med alexander till trafikskolan, där gjorde vi näst sista provet, "repetitions provet" vilket man skulle klara av 3 gånger om...  det tog ju sin tid kan jag säga, men jag gjorde klart det, :D
så på tisdag ska jag göra det sista provet, och efter det är jag klar!!
nervös bara, eftersom att det provet får man bara ett försök på.. dem andra jag hittills gjort, fick man hur många som helst.. så nervöst nu..

förlåt föresten, tänkte lägga in en ursäkt att jag skriver så mycket om mitt eu-körkort.. men det är typ det som mitt liv kretsar kring för tillfället.. och jag är ju sjuk också. så får ju inte träna heller -.-

och mitt kompis är slut nu också, vilket innebär ett fucking HELL för mig...
så inga sms för min del. men ni kan och får gärna slå en pling?! :)

puss på er,
ciao /jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0