:D

tjena alla vår älskare!

visst är det skönt när våren är här? alltså ni ser ju vädret? alltså herregud, :D
jag är nog som lyckligast under våren faktiskt:)
även om jag nu senaste tiden varit otroligt sjuk -.-

men men, hoppas alla har haft en bra påsk? och att ni ätit otroligt mycket godis;) för det har jag!
påsklovet börjar tyvärr gå emot sitt slut.. och på tisdag börjar skolan igen.
men det är väl bara att bita ihop, snart kommer ju sommaren, och årets höjdpunkt... SOMMARLOVETt!!

jag ska väl snart kila ut tror jag, när mamma tycker jag har varit duktig här hemma.. jag fick lite uppgifter att göra innan jag fick gå-.- bara för att jag varit sjuk..  men får hoppas hon är nöjd:)



puss puss
/jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0