<3

min älskling är underbar!
och nu är det såhär att han är den bästa som finns. i mina ögon är han allt, och han är den ända jag någonsin kommer vilja ha!
utan dig filip vore allting helt och hållet galet och jag skulle verkligen inte vilja leva ett liv utan dig. förstår inte hur jag klarade mig utan dig tidigare. jag är så glad att jag träffat dig. 
jag kommer alltid finnas för dig, i alla väder, vått som tort. alla dagar på året, alla tider på dygnet.
älskling jag gör allt för dig. allt för att du ska vara glad och må bra. för, gör inte du det, då gör heller inte jag det. jag behöver dig!
en enda tanke på dig, och hela min värld vänds upp&ned. men till det positiva förstås!
du får mig le!

jag älskar dig på tok för mycket, verkligen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0